wtorek, 15 kwietnia 2014

Prologue...

Dla turystów magiczne, piękne miasto.
Dla mieszkańców czarna dziura problemów.
Ona - nie mająca nigdy problemów. Zagadkowy ojciec - gangster .
On - niebezpieczny i mroczny chłopak. Z inną dziewczyną każdego wieczora.
Czy może ich coś połączyć ?
Przyjaźń.
Nienawiść.
Miłość ?
Nie.
Kiedy przyszedłeś słońce zaświeciło,
Niebo nabrało pięknego błękitu,
Lecz potem wszystko się skończyło.
Nie było " Kocham " ani " Całuję "
Chmury okryły błękit amarantowy,
Zrobiło się ciemno, promienie zapadły w odchłań.
Dlaczego Cię nie ma ?
Bo przyszła zła wróżka i z mojego " Czegoś " zrobiła " NIC " ....

            

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie :)

    Wspaniały prolog, będę czytać!
    Kiedy rozdział 1?

    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie przepraszam, że musisz tak długo czekać, ale miałam problemy z Internetem i nie mogłam napisać rozdziału i musiałam go teraz poprawić, więc myślę, że bez większych przeszkód dodam go dziś wieczorem :)
      Julia <3

      Usuń